Białystok. Sala Obsługi Klientów ZUS otwarta po modernizacji
Nowoczesna i przestronna sala obsługi klientów w białostockim oddziale ZUS przy ul. Młynowej 29 w budynku B została otwarta po modernizacji. Remont kosztował trzy miliony złotych
Po rocznej modernizacji mieszkańcy miasta i regionu będą przyjmowani w modelowym i przystosowanym do obsługi osób z niepełnosprawnościami miejscu.
W piątek (31.03) oficjalnie otwarto zmodernizowaną za trzy miliony złotych Salę Obsługi Klientów ZUS w Białymstoku 👇 pic.twitter.com/wEaXnVOu6E
— podlaskie24 (@Magorza47983837) March 31, 2023
Sala bezpośredniej obsługi mieszkańców stolicy województwa ma być wizytówką ZUS w regionie. Chociaż ZUS niewątpliwie stawia na nowoczesne technologie i rozwiązania online, to chce podnosić standardy tradycyjnego kontaktu z mieszkańcami regionu.
– Nowo otwarta sala w Oddziale ZUS w Białymstoku wpisuje się w politykę Zakładu realizowaną w dwóch wymiarach poprawy warunków obsługi klientów – mówi Mariusz Jedynak, Członek Zarządu nadzorujący Administracji i Zamówień Publicznych. – Chciałbym bardzo wyraźnie zaznaczyć, że pomimo tego, że Zakład bardzo mocno inwestuje w technologie, w elektroniczne kanały komunikacji z klientem zawsze będzie pozostawał otwarty na obsługę klientów tradycyjnie i bezpośrednio. – Zakład stara się dostosować sale do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami, ta dostępność została zapewniona – wyjaśnia wiceprezes.
Tylko w ubiegłym roku sprawy w sali obsługi w białostockim Oddziale ZUS załatwiło 142 tys. mieszkańców. Nowa, oddana po remoncie sala jest jasna przestronna i przyjazna od odwiedzających tę instytucję. Udostępniona świadczeniobiorcom, przedsiębiorcom i ubezpieczonym powierzchnia to obecnie 500 m². Klienci będą mogli być obsługiwani przez doradców przy 21 stanowiskach.
– Miniony rok, to głównie priorytet poprawy warunków pracy szeroko rozumiany. Poprawy jakości obsługi dla naszych klientów, a także poprawy warunków pracy dla pracowników – mówi Mariusz Jaroniewski dyrektor Oddziału ZUS w Białymstoku.
Sala obsługi klientów ZUS w Białymstoku została zmodernizowana by obsługiwane na niej osoby czuły się jak najbardziej komfortowo. Dzięki tej inwestycji usługi świadczone na rzecz mieszkańców naszego regionu będą na najwyższym poziomie. Kompleksowe zmiany w postaci ogrzewania podłogowego, dźwigu zewnętrznego, drzwi automatycznych, stanowisk obsługi klientów dostosowanych dla osób poruszających się na wózku, czy pętli indukcyjnych poprawią dostępność obiektu, zwłaszcza osób ze szczególnymi potrzebami.