Infolinia pomaga mieszkańcom Białegostoku

Infolinia pomaga mieszkańcom Białegostoku

Jak zarejestrować pojazd, gdzie zgłosić się po nowy dowód osobisty, kiedy skończy się remont ulicy? Odpowiedź na wszystkie pytania mieszkańców dotyczące funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Białymstoku pomagają znaleźć pracownicy urzędowej infolinii. W ubiegłym roku udzielili ponad 57 tys. porad.

Infolinia Urzędu Miejskiego została uruchomiona w 2014 r. Od momentu jej uruchomienia, w robocze dni numer 85 879 7979 nie milknie. Tylko w ubiegłym roku pracownicy przyjęli 57 423 połączenia od mieszkańców, średnio niemal 230 dziennie.

Białostoczanie dzwoniąc tam uzyskują przydatne informacje pomagające w załatwianiu urzędowych spraw. Dzięki temu ich kontakt z Urzędem Miejskim jest prostszy i wygodniejszy, a telefoniczna obsługa wszelkich zapytań i zgłaszanych przez białostoczan interwencji – szybka i sprawna.

Dzwoniący najczęściej pytają o rejestrację pojazdów (w minionym roku 7 724 telefony), dowody osobiste (7 169), informacje o urzędzie (6 806), podatki (2 365), zasiłki (1 427). Jest też dużo pytań o meldunki, akty Urzędu Stanu Cywilnego, sprawy związane z zakładaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej. Mieszkańcy szukają również informacji o inwestycjach i sytuacji na drogach. Ponadto zgłaszają uwagi dotyczące funkcjonowania miasta.

Infolinia pod numerem 85 879 7979 działa w poniedziałki od godz. 8.00 do 17.00, w pozostałe dni (wtorek-piątek) w godz. 7.30-15.30.

 

Sprawdź więcej informacji na podlaskie24.pl

leave your comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Top